Jag är inte speciellt insatt eller kräsen, men jag har fattat att priset är väldigt lågt där
En kompis har en lika dan tv fast 50hz och den duger gott för mig!
paketet jag köpte bestod av:
Centrum eCom 17 Silverline
32 tums 100 Hz WideScreen TV i stilren, silverfärgad design. Flatsquare bildrör, Nicam Stereo och TextTV med 8 sidors minne.
Digitalt kamfilter och CTI (Colour Transient Improvement) som minimerar färgdistorsion och ger en renare, skarpare färgåtergivning.
Pioneer VSX-D511 silver
Framtidssäkra dig själv med denna Hemmabioreceiver på 5x80 W (DIN). Stöd för ljudsystem som Dolby Digital, DTS och Dolby Prologic II.
Dessutom kan du avnjuta de senaste 6.1-formaten med hjälp av en extra, virtuell bakkanal som kan skapas. Smidig att ställla in och lättanvänd fjärrkontroll medföljer.
* Vikt: 9 kg
* Mått i mm (BxHxD): 420x158x393
Centrum Gemini silver
Regionsfri DVD spelare som kombinerar en läcker, slimmad design med massor av funktioner och finesser. Spelar upp DVD, VCD, CD, CD-R, CD-RW och MP3-skivor.
Dual Laser Pickup.
Inbyggd Dolby Prologic, Dolby Digital 5.1 dekoder och DTS Digital Out.
Stöd för NTSC uppspelning på PAL TV vilket innebär att du med fördel kan koppla ihop din Centrum Gemini med en Centrum TV och ändå se på Region 1-filmer som är inspelade i NTSC. Du får då dessutom en helhetslösning som matchar i design och utförande.
Centrum Ophelia 200
Surroundhögtalarsystem i läckert utförande bestående av två 3-vägs golvhögtalare med basreflexteknik, två 2-vägs satellithögtalare och en 2-vägs centerhögtalare.
Speciellt för golvhögtalarna är att det 200 mm stora baselementet är placerat på sidan av högtalaren. Resultatet blir en mycket snabb och fast basåtergivning, samtidigt som man kunnat minimiera bredden på högtalaren vilket både sparar plats och ger högtalaren en stilren image.
Paketet lämpar sig mycket väl för både musik och film och finns i både svart- och silverutförande.
Lämplig förstärkareffekt är max 100 W RMS per kanal.
Känsligheten för golvhögtalarna är 90 dB och för center- och satellithögtalarna är den 88 dB.
Magnetiskt avskärmad centerhögtalare och löstagbara högtalargaller.
* Vikt:
Golv: 10 kg
http://147.14.240.85...rge/l090710.jpg
och nu undrar jag om jhag skulle kunna fått nåt liknande för samma pris?
MVH/ Nicklas