Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för troxz

23 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 21 september 2006 - 21:16

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Äntligen hittade du hit:) när du ändå är här kan du ju passa på att skriva lite här när du ändå är på gång :lol:


//troxz

Redigerat av troxz, 21 januari 2007 - 11:57.


#2

Postad 07 februari 2007 - 22:27

KingMan
  • KingMan
  • Lärjunge

  • 296 inlägg
  • 0
Tjena !

Du frågade om min DELTAMAC utgåva med Sagan om ringen Trilogin i träkistan, och den är köpt privat av annan samlare för ganska dyra pengar. Finns bara 2000 ex "world wide".

Mvh KingMan

#3

Postad 07 februari 2007 - 22:41

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Tjena !

Du frågade om min DELTAMAC utgåva med Sagan om ringen Trilogin i träkistan, och den är köpt privat av annan samlare för ganska dyra pengar. Finns bara 2000 ex "world wide".

Mvh KingMan

<{POST_SNAPBACK}>


Aha, okeey i see i see, måste ha haft en väldigt massa tur för att komma över den där då.

//troxz

#4

Postad 15 mars 2007 - 14:07

Rickii
  • Rickii
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Haha jo alla har drömmar, men detta vet jag att jag kommer köpa, handlar inte om några större pengar heller.

#5

Postad 16 mars 2007 - 15:24

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Haha jo alla har drömmar, men detta vet jag att jag kommer köpa, handlar inte om några större pengar heller.

<{POST_SNAPBACK}>



hehe, okaay, jag förstår;)

#6

Postad 20 mars 2007 - 14:11

Unregistered1209
  • Unregistered1209
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
vilken bra samlig du hade i ett glasfönster..med ringen trilogin å rocky filmerna

#7

Postad 01 maj 2007 - 08:21

Unregisteredb0131ecf
  • Unregisteredb0131ecf
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0
självklart håller man tangentbordet som en gitarr ;) det enda rätta!

#8

Postad 03 maj 2007 - 16:53

dj_24
  • dj_24
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Hej hur har du fåt tag på alla autografer?

#9

Postad 12 maj 2007 - 09:47

olof_the_viking
  • olof_the_viking
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Tack för titten!
Komplimanger på samlingen! Verkligen juste med så fina hyllor och skåp. Din är ju en riktig samling också, med signerade foton och hela baletten.
Det är lite trångt just nu (barn och sånt), men jag ska försöka ta en ny bild på min anläggning nästa gång det är nystädat. :) Med lite tur (och hårt arbete!) kan det bli idag.
Jag har en ny receiver på gång också, en SONY STR-DA5200ES, och då blir det ju att organisera om lite grann, jag behöver antagligen göra en av hyllorna lite högre för att den ska få det utrymme den behäver.

Ha det bra!

#10

Postad 14 maj 2007 - 23:06

dondiego79
  • dondiego79
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
tack för betyget =) kul. jag köpte min clintan tavla på gallerix Örebro, 349kr för bilden och 399 kr för ramen mvh david

#11

Postad 15 maj 2007 - 20:55

Unregistered2db22c08
  • Unregistered2db22c08
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Tjenare mannen. Kul att du kommer å svänger på huvudet nnär det är dax för Metaltown....skall bli kul som fan och jag kan utlova ett jävulusiskt röj från Sonic Syndicate.

Ha det gytt

Bifogad fil(er)


Redigerat av Unregistered2db22c08, 15 maj 2007 - 20:58.


#12

Postad 19 maj 2007 - 13:46

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Ser fram emot det väldigt mycket !!!

#13

Postad 21 maj 2007 - 16:01

Caashmere
  • Caashmere
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hejsan,

Vart har du fått tag på högtalarpaketet?

#14

Postad 21 maj 2007 - 16:02

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Hejsan,

Vart har du fått tag på högtalarpaketet?

<{POST_SNAPBACK}>



www.fynda.se direktlänk dit..: http://www.fynda.se/...hp3?prodid=1410

#15

Postad 25 maj 2007 - 20:15

sandö
  • sandö
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Tjena, jag är för ny så jag får inte sätta betyg än, men jag ville bara säga grats till en riktigt fet filmsamling. Gillar boxarna speciellt! :D

Hur har du orkat lägga in alla filmerna här det är ju skitdrygt eller finns det nåt smidigt sätt? Jag har väl ungefär lika många som dig men jag kan aldrig tänka mig att sätta mig och knappa in dom en och en! :) Nåt tips?

Hade bra!

//Andreas

#16

Postad 25 maj 2007 - 20:22

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Tjena, jag är för ny så jag får inte sätta betyg än, men jag ville bara säga grats till en riktigt fet filmsamling. Gillar boxarna speciellt!  ;)

Hur har du orkat lägga in alla filmerna här det är ju skitdrygt eller finns det nåt smidigt sätt? Jag har väl ungefär lika många som dig men jag kan aldrig tänka mig att sätta mig och knappa in dom en och en!  :) Nåt tips?

Hade bra!

//Andreas

<{POST_SNAPBACK}>


Tjenare :) Tack för alla fina kommentarer!

haha, ja jo det tog ett tag att lägga in alla filmer, jo dessverre så är det bara att lägga till dom en och en.. som tur va så hade jag alla filmer uppskrivna i dokument i datorn, lätt att skicka till kompisar som har lust att låna filmer. satt var bara att kopiera filmnamnet i den listan, söka här på sidan, lägg till i min filmsamling. ganska smidigt, med det tog ett tag det..

//troxz :D

#17

Postad 25 maj 2007 - 20:26

sandö
  • sandö
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0

Tjena, jag är för ny så jag får inte sätta betyg än, men jag ville bara säga grats till en riktigt fet filmsamling. Gillar boxarna speciellt!  :lol:

Hur har du orkat lägga in alla filmerna här det är ju skitdrygt eller finns det nåt smidigt sätt? Jag har väl ungefär lika många som dig men jag kan aldrig tänka mig att sätta mig och knappa in dom en och en!  ;) Nåt tips?

Hade bra!

//Andreas

<{POST_SNAPBACK}>


Tjenare :) Tack för alla fina kommentarer!

haha, ja jo det tog ett tag att lägga in alla filmer, jo dessverre så är det bara att lägga till dom en och en.. som tur va så hade jag alla filmer uppskrivna i dokument i datorn, lätt att skicka till kompisar som har lust att låna filmer. satt var bara att kopiera filmnamnet i den listan, söka här på sidan, lägg till i min filmsamling. ganska smidigt, med det tog ett tag det..

//troxz :D

<{POST_SNAPBACK}>


Hehe, kan tänka mig det. Okej, jag får väl försöka göra nåt liknande! :) Tack för tipset iaf!

Mvh Andreas

#18

Postad 26 maj 2007 - 09:36

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Hejja! :)

Aha, där ser man . . .

Jodå, Jason-masken är "life-size", så att säga.
LITE förstor för mig, men bror min kunde dra på sig den utan problem.
Han såg lagomt galen ut i den :D
Kommer inte ihåg om jag skrev länken vars ja köpt den, men här kommer den igen, iaf:

http://www.filmaffischer.com

Det enda jag e riktigt stolt över i min samling är väl Jason-masken, Robert Englunds och Clive Barkers autografer :)

Jäjä . . .

Keep up the good work!

Mvh // FriTTe

#19

Postad 04 juni 2007 - 22:22

HighDeffed
  • HighDeffed
  • Amatör

  • 66 inlägg
  • 0
Nice, fet filmsamling! Känner att jag måste börja utöka samlingen lite asså, haha :).
Nice ljud med, klar 10:a när jag kan rösta, lite mer foruminlägg bara ;)

//HighDeffed

#20

Postad 07 juni 2007 - 19:29

Strang3
  • Strang3
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Kastade upp lite Signeringar i albumet nu, allt för att få dig på nästa mässa :)

#21

Postad 08 juni 2007 - 11:14

troxz
  • troxz
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Kastade upp lite Signeringar i albumet nu, allt för att få dig på nästa mässa :)

<{POST_SNAPBACK}>



haha lol, jo fina signeringar. men mässan ska jag i vilket fall som helst på om man inte är iväg någonstans då lr nåt. men dom är så fruktansvärt sega att uppdatera deras sida!

#22

Postad 20 juni 2007 - 13:48

BobHarris
  • BobHarris
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
jajamensan dem är äkta:D

#23

Postad 13 december 2007 - 15:40

Xicaxo
  • Xicaxo
  • Beroende

  • 1 057 inlägg
  • 0
tackar.. jo.. jag blev nöjd.. och käringen oxå.. hon va väldigt skeptisk när jag ville måla en väggmålning.. fick inte måla riktiga scarface, men till sist fick jag övertalat henne med homer.. =)

ditt såg bra ut de oxå.. lite annorluna med hyllan direkt i underkant.. tycker det är skönt när man avviker från vad alla andra gör och har.. men visst va det ett jädra pillande med målningen.. undrar om de finns bättre penslar att måla med än den jag hade.. jag tog vad jag hade hemma.. fick ett ryck i gårkväll och när jag väl bestämt mig kan jag inte vänta.. hehe.. gäller att smedja medans glöden är varm :D

#24

Postad 25 januari 2009 - 19:21

berne
  • berne
  • Lärjunge

  • 487 inlägg
  • 0
hahahaha världen är bra liten:D
de var ja som sog jämte dig på in flames när vi var backstage:D

även ja som TOG 1000000 kort åt dig



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.