Redigerat av Unregisteredf3d43c18, 03 March 2005 - 12:59.
Postad 03 March 2005 - 17:07
Ser ritktigt bra ut!
Man blir sugen på att se flera bilder...
MVH
Steppo
Man blir sugen på att se flera bilder...
MVH
Steppo
Postad 03 March 2005 - 22:31
Min centerhögtalare sitter inte i mitten av duken men i mitten av rummet från soffan sett, om ni undrar
Postad 03 March 2005 - 22:33
Hehe tack, den filmen är min absoluta förebild när det gäller inredning. Har en hel del att fixa kvar.
Lutar åt ett sideboard i ek om jag får tummen ur och drar i väg till möbelaffären imorgon och ersätter opplibänken. Ska fixa lite snyggare ramar till tavlorna med. Är mkt att fixa med kabelkanaler och stativ till proj och grejer när man precis fått projen. Tyvärr måste jag nog skicka in projen på service. Lite strul med den. Ser fram emot fler bilder i ditt galleri! =)
Lutar åt ett sideboard i ek om jag får tummen ur och drar i väg till möbelaffären imorgon och ersätter opplibänken. Ska fixa lite snyggare ramar till tavlorna med. Är mkt att fixa med kabelkanaler och stativ till proj och grejer när man precis fått projen. Tyvärr måste jag nog skicka in projen på service. Lite strul med den. Ser fram emot fler bilder i ditt galleri! =)
Postad 11 September 2005 - 18:55
Hej hej.. Undrar vart du hittat din matta? =) rent och fint föresten! =)
Postad 25 September 2005 - 13:47
Tja! Hajar inte hur du kan få så låga betyg. Klockren 10a av mig på ditt galleri iaf! Synd att folk ger låga betyg bara för att man inte belamrat lägenheten med 1000 prylar från Rusta =).
Postad 25 September 2005 - 14:24
Riktigt snygg uppsättning av Z2:an. Vågade aldrig riskera att tappa bildkvalitet genom att lensshifta så mycket. Hur stor skillnad blir det bildmässigt tycker du?
Postad 28 September 2005 - 07:43
Igårkväll köpte man sig en plasma "Firstline FS4219HIW" på El-Giganten i Bromma i Stockholm. Klart prisvärd TV för 9990:- om man inte har alltför höga krav på en plasma. Har dock bara analog UPC tv hemma så digital-tv borde ge bättre bild samt att jag ännu ej kopplat någon DVD vid DVI/HDMI eller komponent mot den, det borde bli en trevlig syn.
Postad 31 July 2007 - 17:52
Mycket snygga bilder!
Ni har det riktigt stilrent, måste vara mysigt att se på film
Ha det gott
Morgan
Ni har det riktigt stilrent, måste vara mysigt att se på film
Ha det gott
Morgan
Postad 31 December 2007 - 01:28
Hejsan SupraEnd!
Är din Azzaro bänk ombyggd på egen hand? Jag har nämligen aldrig sett den i det utförandet du har den i, alltså med tre smala lådor i övre raden och tre större i undre. Hur bred är den?
Och om den inte är ombyggd av dig, tror du att den finns att beställa i det utförandet du har den i hos dem flesta återförsäljarna? Tycker din är väldigt fin och jag vill ogärna ha standardmodellen.
Ha det gott
/ Andreas
Är din Azzaro bänk ombyggd på egen hand? Jag har nämligen aldrig sett den i det utförandet du har den i, alltså med tre smala lådor i övre raden och tre större i undre. Hur bred är den?
Och om den inte är ombyggd av dig, tror du att den finns att beställa i det utförandet du har den i hos dem flesta återförsäljarna? Tycker din är väldigt fin och jag vill ogärna ha standardmodellen.
Ha det gott
/ Andreas
Redigerat av mysen_, 31 December 2007 - 01:29.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
11 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?