Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för juan

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 16 maj 2004 - 16:17

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 08 mars 2006 - 11:24

Unregistered1113
  • Unregistered1113
  • Veteran

  • 1 889 inlägg
  • 0
:) Hej.
Tackar för betyget , Japp jag lägger en del cash på skivor för jag är en samlare av skivor och måste bara ha det när jag ser något nytt som har kommit. Frun säger inget än så länge. he he
// Golfarn

#3

Postad 14 mars 2006 - 08:25

Nattlorden
  • Nattlorden
  • Forumräv

  • 553 inlägg
  • 0
Tack, det var en rimligare bedömning (textmässigt).

Har inte möjlighet att ta en översiktsbild pga linsgeometri och att det rör sig om ett litet rum.

De ingående komponenterna talar dock för sig själv och placeringen av högtalare är

A) i samma plan
:D med gynnsamma vinklar relativt åhöraren.

Möjligtvis skulle jag kunna göra en ritningsskiss.

Ljudmässigt slår det de flesta system eftersom det är samma högtalare i alla kanalen så kantrar inte klangbalansen vid panoreringar. Potentialen i SuperZero är dessutom svindlande hög - de tåler utan problem att sättas på ett par stativ och köras med slutsteg i 100,000:- klassen (förutom att de självklart inte preserar någon bas att tala om)

Utseende på möblemang och så ger jag blanka fasen i för närvarande. Det syns ju inte när man har släckt ändå så. :P Det är ändå inte den anläggningen som har prioritet 1 för min del.

//B*

#4

Postad 17 mars 2006 - 18:34

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Aha då förstår jag!
Kul att du inte än en av dom som "skiter i kablarna". Det gör så otroligt mkt om man får undan dom... som du vet!
Inget å klaga på helt enkelt. =)
Have a nice weekend!
out / DD

#5

Postad 01 april 2006 - 17:57

Vercingetorix
  • Vercingetorix
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Ja, jag tyckte väl det såg ut som ett, jag har själv två stycken, kanske därför... :rolleyes:
Förresten. du har inte någon info om dom (Audio Pro M.7), typ vad dom kostade nya, och när dom såldes och sådär...?
Har kvar manualerna, men där står inget givande direkt, och det finns inte mycket info om dom på nätet heller tyvärr... ;)

Men du kanske kan upplysa mig.. :D

Mvh: Jonas

#6

Postad 11 december 2006 - 18:12

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Hur dom låter? Bra fråga :blink:

Har precis kopplat in dom för nån timme sen nu, dom står och värmer upp lite. Men min gissning är att dom låter braaa!

#7

Postad 26 december 2006 - 22:00

Unregistered99ed7140
  • Unregistered99ed7140
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Ingen tvekan om saken, a la siba var exakt det som jag och min kära sambo pratade om häromdagen.
Jag menar det är ju bra om man sopar rent framför sin egen dörr innan man börjar gnälla på andra. Såg att killen med ett i princip tomt rum som gick i 99% vitt och med en medioker stereo och i övrigt ganska intetsägande utrustning ( iallafall i dessa kretsar ) premierades rejält. Han lovordedes och fick toppbetyg av mängder med folk. Det är ju visserligen inget fel med att det är snyggt hemma och så men man behöver inte överdriva sånt heller. Jag har under mitt liv konstaterat att en bra stereo låter bra oavsett vad du spelar och var den står och spelar det ( i princip då )... Nåja det här behöver jag ju inte säga till dej för det vet du ju redan hehe. God fortsättning!! :(

#8

Postad 08 januari 2007 - 18:48

iceman1449
  • iceman1449
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Aha okej :) Då är det en bra kompromiss i lägenheten! Bra med soffan till tvn för er båda och när det är dax för film så blir det som ni båda vill ha det...
Trevligt som sagt!

#9

Postad 18 januari 2007 - 16:19

mill
  • mill
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Hej!

Hur kommer det sig att du blir så sur så fort du får ett lågt betyg och då alltid ger exempelvis en (oförtjänt) etta tillbaka enbart pga att du fick ett lågt betyg? Väldigt omoget och fånigt. Har sett att du gjort så på alla du (rättvist) fått lågt betyg av. Tycker du själv att du förtjänar en tia? Ärligt talat? Och varför bli sur? Du borde bli sporrad att förbättra istället! Samt alla kan inte ha samma smak, eller hur?

Man skaffar sig inga vänner genom att bete sig så. Tål man inte konstruktiv negativ kritik ska man kanske inte heller ha ett galleri med betygmöjlighet.

Med vänlig hälsning,
Anders

#10

Postad 19 maj 2007 - 21:31

fjardhundra
  • fjardhundra
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Hej !

Ja Fjärdhundra i Enköping!!

#11

Postad 11 november 2008 - 21:34

HenkeV
  • HenkeV
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Halloj. Jo det vart skitbra med 2 subbar.
Men just nu med nya tvbänken måste jag ha dom på varandra, Men det är bara korta kablar som hindrar det.
Så med en 5 meters så kan jag placera dom som jag vill.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.