Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för zonco

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 23 oktober 2006 - 21:51

zonco
  • zonco
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

#2

Postad 17 november 2006 - 10:06

Unregistereddc8c6a57
  • Unregistereddc8c6a57
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Fick ge 25k för den via ONOFF. Kunde säkert köpt den billigare via nån annan butik :( Tack för betyget :unsure:

#3

Postad 08 januari 2007 - 19:41

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
hehe ok. tycker nämligen nästan att bilden borde bli för stor och sådär när man sitter lika nära den som en 19" t.ex ^^. men fan, det ser grymt läckert ut =D. hade inte haft nåt emot att kunna göra det själv ^^.

jaså du, din buse ;D. 6 stycken är det nog faktiskt. zero - 4 + code veronica. ska själv försöka införskaffa dom, men det blir på lagligt vis :angry:. jag föredrar att äga såna saker ^^. plus att jag vill utöka mitt gamecubebibliotek ^^.

ah du skämtar? det trodde jag faktiskt inte att det var en jack russel =O. min fader har en jack russel han med, men den ser man det lite mer på att det är en jack också ;D. misstänkte att din var en terrier, men inte en jack russel. det var som fan. jävligt fin var den iallafall =D

#4

Postad 09 januari 2007 - 00:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
okej. tycker det verkar lite knäppt när man sitter så nära, men det kanske funkar då =). fullhd till datorn. det hade suttit fint i teknikmagen ;D

hehe, har kommit en bit på fyran. sitter i det där huset där man blir omringad ^^. resident evil 24/7, läskigt ;D. jag har inte ens klarat ettan än för jag är typ livrädd för det ^^;. femman kommer nog inte riktigt än på ett tag, men när det kommer kan du juh alltid satsa på 360 istället ;D. billigare ^^. sen kommer där juh ett resident evil till wii också. inte riktigt förstått mig på vad det är dock, men det ska tydligen vara kapitel från dom gamla spelen =S. om det är nåt nytt "mellan raderna" eller nån slags lam samling vet jag dock inte.

mjo, där håller jag med dig. men gillar man nåt köper man det ^^. därför blir det tyvärr inte så många filmer inköpta =(. håller på att samla på mig mashboxarna iallafall, och sen får vi se vad jag ger mig på =). spel kollar jag oftast in på ebay ;D

får du nån rabatt för att du jobbar där och kan därmed köpa lite mer grejer än du skulle kunnat annars? ;D

kan tyvärr inte slänga upp några bilder då jag först och främst inte är hemma (i stockholm med flickan ), och för det andra inte har nåt =S. min gamla tv gick sönder i maj förra året, så jag ska försöka införskaffa en ny 32" lcd snart. får se HUR jag ska göra det bara =S.
datorn kanske jag kan ta en bild på, men den är så ###### tråkig och gammal ;P. får se om jag slänger upp den sen. kanske intressant för nån ;P

#5

Postad 15 januari 2007 - 13:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
hehe, det blir så ibland. måste ringa en massa samtal och sådär, men ooorkaaa ;P

jorå, det är jävligt bra. borde fortsätta på det snart =). har varit så upptagen med en massa andra spel så jag har inte hunnit >_<. re1 har jag också på kuben, men har inte klarat det. har fastnat nånstans =/. ska fråga min bror om hjälp iallafall så det ska nog gå bra. hade jag lirat det när jag var 12 hade jag fan blivit skrämd resten av livet =D. jag är livrädd hela tiden när jag lirar dom ^^. fan hemskt ;P
såvitt jag vet ska det komma till 360. möjligt att det kan komma och ändras, men förhoppningsvis inte =). och ja pengar.. usch... jag väntar på pengar från försäkringskassan och har gjort så sen slutet av november typ. har varit en ###### massa strul med det så det har tagit en massa tid ;_;

haha, fan va grymt =D. hur mycket mindre är inköpspriset än.. tja, det ni säljer det för? det är väl ändå en hel del =D.

mjorå, ganska så. brukar driva omkring i galleriet och titta vad grymt vissa har gjort det, och känna mig deprimerad för att inte jag har nåt sånt =D. fast jag är totalt okunnig inom området. har noll koll ;P. mina pengar går väl just nu mest till gc-lir, bygger juh upp ett finfint bibliotek. men nån gång då och då blir där nåt annat. ska försöka införskaffa lite högtalare och grejer när jag får jobb =). fast måste ha en tv först också iförsig =O, men det ska jag snacka med pappa om och se om jag inte kan arbeta av en eller nåt.

jorå, den har varit bra. tror jag.. ööh.. minns inte mycket, och jag har ändå inte supit XD. ah visst fan, vi såg på just my luck i lördags. totalt värdelös skitfilm ;P

mjorå, msn har jag, men jag är lite smårädd för att adda folk ;P. är så dålig på att snacka med dom ^^.

tjoba!

#6

Postad 13 september 2007 - 12:04

Kushter
  • Kushter
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
fixa up lite bilder!



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.